Returnering, ombytning og reklamation

Returnering, ombytning og reklamation

Når du handler hos Babygarderoben har du altid 14 dages fuld returret. Vi anbefaler at:

– Varen er i samme ubrugte stand, som da du modtog den. 

– Mærker forbliver på tøjet og ikke tages af.

– Varen ikke har tegn på skader, pletter eller duft fra f.eks. parfume, røg eller lignende.

Opfylder din retur ikke ovenstående krav, kan vi efter omstændighederne fratrække en eventuel værdiforringelsen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Vi anbefaler, at du sender varerne retur i den samme emballage, som du modtog dem i. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet fra varens levering og til, vi har modtaget den retur og det er derfor altid en god idé, at du husker at få en kvittering for indlevering af din pakke, hos stedet du sender den fra. Forsvinder din pakke på vejen til os, skal du kontakte det fragtfirma, du har afsendt din pakke med.

Returnering hos Babygarderoben skal være nemt
Det eneste du skal gøre er følgende:

  1. Du pakker de varer, du gerne vil returnere
  2. Trykker på nedenstående link til “Opret retur sag”
  3. Udfyld og køb retur
  4. Print returlabel og send den afsted til os

Husk at vores returlabel blot et tilbud for at gøre det lettere for dig at sende dine varer retur. Ønsker du at returnere med et andet fragtfirma, er du også velkommen til at gøre det. I dette tilfælde skal du sende returvarerne sammen med din returseddel til:

Babygarderoben
Kristiansdals Allé 11
5250 Odense SV

VIGTIG: Sender du pakken udenom vores returportal, skal du sørge for at få tilføjet vores mail ms@babygarderoben.dk og telefonnummer 31 15 78 07 som kontaktoplysning, da vi ellers ikke er i stand til at modtage informationer vedrørende din returpakke.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan sender jeg en vare retur?

Returnering hos Babygarderoben skal være nemt
Vi sender derfor altid en returlabel med din ordre, så du nemt at sende din ordre retur til os. Det eneste du skal gøre er følgende:

  1. Du pakker de varer, du gerne vil returnere ned i postæsken, du modtog varerne i
  2. Påsætter den medsendte returlabel
  3. Afleverer pakken i din nærmeste pakkeshop

Husk at vores returlabel blot et tilbud for at gøre det lettere for dig at sende dine varer retur. Ønsker du at returnere med et andet fragtfirma, er du også velkommen til at gøre det. I dette tilfælde skal du sende returvarerne sammen med din returseddel til:

Babygarderoben
Kristiansdals Allé 11
5250 Odense SV

VIGTIG: Sender du pakken udenom vores returportal, skal du sørge for at få tilføjet vores mail ms@babygarderoben.dk og telefonnummer 31 15 78 07 som kontaktoplysning, da vi ellers ikke er i stand til at modtage informationer vedrørende din returpakke.

Hvordan ombytter jeg en vare?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde gratis ombytning. Ved ombytning af varer skal du lave en ny ordre og sende den gamle ordre retur. Vi refunderer pengene for returordren, ligeså snart vi har modtaget den 🙂

Hvordan opretter jeg en reklamation?

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Du kan få varen ombyttet, pengene retur eller et afslag i prisen alt afhængig af den konkrete situation. Kontakt os på ms@babygarderoben.dk med et billede af reklamationen, så finder vi den rette løsning for dig.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen.